Keer terug

LP MyVivium - FAQ

Veelgestelde vragen

Bent u klant bij Vivium met een verzekering op het gebied van gezin, woning, mobiliteit, sparen of beleggen?

In MyVivium kunt u:

  • Het meest recente overzicht van uw verzekeringen bekijken.
  • Inzicht krijgen in uw dekkingen en zien van welke bescherming u geniet.
  • Uw huidige gespaarde en belegde kapitaal raadplegen.

MyVivium wordt voortdurend bijgewerkt, dus aarzel niet om regelmatig een kijkje te nemen.

Er zijn 3 manieren om verbinding te maken:

  • Via itsme: u heeft de itsme-app op uw smartphone nodig en een itsme-account.
  • Via eID: u heeft een Belgische elektronische identiteitskaart en een eID-kaartlezer nodig.
  • Installeer de itsme-app op uw smartphone en maak een account aan. Voor meer informatie, bezoek de itsme-website.
  • Kies op het identificatiescherm van MyVivium voor itsme als uw verbindingsmethode. U wordt doorgestuurd naar de itsme-website.
  • Voer uw telefoonnummer in (dat gekoppeld is aan uw itsme-account) en klik op "Send".
  • Open de itsme-app op uw smartphone en volg de instructies.
  • Als uw registratie is voltooid, wordt u doorgestuurd naar MyVivium.
  • Als er geen e-mailadres aan uw itsme-account is gekoppeld, moet u dit eerst invoeren en mogelijk bevestigen via een verificatie-e-mail.

Alle veelgestelde vragen

Vragen over uw contracten?

Contacteer uw makelaar

Vragen over MyVivium?

Contacteer onze klantendienst via 02 406 87 09
of myvivium@vivium.be

Meest gelezen