LP MyVivium - FAQ
Keer terug
Veelgestelde vragen
Voor wie is MyVivium bestemd?
Bent u klant bij Vivium met een verzekering op het gebied van gezin, woning, mobiliteit, sparen of beleggen?
In MyVivium kunt u:
- Het meest recente overzicht van uw verzekeringen bekijken.
- Inzicht krijgen in uw dekkingen en zien van welke bescherming u geniet.
- Uw huidige gespaarde en belegde kapitaal raadplegen.
MyVivium wordt voortdurend bijgewerkt, dus aarzel niet om regelmatig een kijkje te nemen.
Hoe kan ik inloggen op MyVivium?
Er zijn 3 manieren om verbinding te maken:
- Via itsme: u heeft de itsme-app op uw smartphone nodig en een itsme-account.
- Via eID: u heeft een Belgische elektronische identiteitskaart en een eID-kaartlezer nodig.
Hoe registreer en log ik in via itsme?
- Installeer de itsme-app op uw smartphone en maak een account aan. Voor meer informatie, bezoek de itsme-website.
- Kies op het identificatiescherm van MyVivium voor itsme als uw verbindingsmethode. U wordt doorgestuurd naar de itsme-website.
- Voer uw telefoonnummer in (dat gekoppeld is aan uw itsme-account) en klik op "Send".
- Open de itsme-app op uw smartphone en volg de instructies.
- Als uw registratie is voltooid, wordt u doorgestuurd naar MyVivium.
- Als er geen e-mailadres aan uw itsme-account is gekoppeld, moet u dit eerst invoeren en mogelijk bevestigen via een verificatie-e-mail.
Vragen over uw contracten?
Vragen over MyVivium?
Contacteer onze klantendienst via 02 406 87 09
of myvivium@vivium.be