Bouw aan uw financiële toekomst met Vivium en uw makelaar

Een zorgeloze toekomst? Ontdek nu onze spaar- en beleggingsoplossingen.

Waarom sparen en beleggen bij Vivium?

Sparen of beleggen?

U kunt uw rendement verhogen dankzij een beleggingsportefeuille die past bij uw wensen en uw risicoprofiel. Laat u adviseren door uw makelaar.

Waarom een makelaar?

Beleggen is een belangrijke beslissing. Uw makelaar is uw persoonlijke expert, die de verzekeringsmarkt door en door kent. Hij stelt u oplossingen op maat voor in elke fase van uw leven.

Waarom beleggen via een verzekering?

Een beleggingsverzekering biedt heel wat troeven. Kies bijvoorbeeld zelf een begunstigde, die het bedrag van de investering ontvangt. 

Tijdelijke actie: tot 2.000 euro extra

2% extra boven op uw inleg tot maximaal 2.000 euro

Investeer 10.000 euro of meer en Vivium voegt een bedrag aan uw contract toe gelijk aan 2% van uw inleg, met een maximum van 2.000 euro per contract en per klant.

Actie onder voorwaarden. Geldig van 01/02/2025 tot en met 31/05/2025.

Onze oplossingen voor uw zorgeloze toekomst

Pensioenopbouw

  • Geniet van een comfortabeler pensioen.
  • Spaar voor later en profiteer vandaag van een belastingvoordeel.
  • Haal het meeste uit uw pensioensparen dankzij advies van uw makelaar.

Ontdek al onze oplossingen

Sparen 

  • Spaar voor een financiële buffer, een reis of een verbouwing.
  • Met een gewaarborgd rendement en/of via fondsen.
  • Vanaf 50 euro per maand of 2.500 euro eenmalig.

Ontdek ons fondsenaanbod

Beleggen

  • Beleg in een mix van beleggingsfondsen, afgestemd op uw profiel.
  • Automatische opvolging door Vivium
  • Mogelijk vanaf 25.000 euro

Ontdek Vivium Selection

Tijdelijke actie: 2% extra boven op uw inleg, tot max. 2.000 euro

Investeer 10.000 euro of meer en Vivium voegt een bedrag aan uw contract toe dat gelijk is aan 2% van uw inleg, met een maximum van 2.000 euro per contract en per klant.

Actie onder voorwaarden . Geldig van 01/02/2025 tot en met 31/05/2025.

Vraag ernaar bij uw makelaar

Ontdek wat u kunt verwachten van beleggen met Vivium

1. Kennismaking

De eerste afspraak is een kennismaking en intakegesprek om uw beleggingsdoelen, kennis, ervaring en beleggingsprofiel te bespreken.

2. Voorstel op maat

Op basis van het kennismakingsgesprek stelt uw makelaar een beleggingsportefeuille samen met die past bij uw voorkeuren. Uw makelaar houdt rekening met uw spaardoelen, het type fondsen waarin u wil beleggen, hoeveel risico u wil nemen, de kosten…

3. Starten met beleggen

Uw fondsen zijn gekozen (met of zonder gewaarborgd rendement, etf’s of fondsen). Dan mag u kiezen op welk tempo u wil investeren. Wil u uw inleg spreiden, zodat u geleidelijk belegt over een langere periode? Dat kan met de automatische optie ‘drip feed’.

4. Opvolging tijdens de looptijd van het contract

Wil u later wijzigingen doorvoeren, zoals een fonds toevoegen of verwijderen, een bijkomende premie storten of starten met regelmatige stortingen in uw beleggingsportefeuille? Uw makelaar kan al deze wijzigingen kosteloos doorvoeren.

Belangrijke informatie

Deze webpagina betreft reclame met daarin algemene informatie over de hierboven vermelde levensverzekeringen, ontwikkeld door Vivium, een merk van P&V Verzekeringen, waarop het Belgisch recht van toepassing is. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor de duur aangegeven in de bijzondere voorwaarden. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden, de beheersreglementen en de informatiefiches betreffende de producten aandachtig te lezen vóór de onderschrijving door te klikken op de respectievelijke productnamen in de toelichting hierboven. We lichten hier onder meer de belangrijkste risico’s, de kosten en taksen, de beleggingsdoelstelling en het rendement verder toe. Alle informatie is beschikbaar op de website www.vivium.be of op eenvoudig verzoek bij uw makelaar.

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met uw Vivium-makelaar, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Deze zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van Vivium die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Wij zullen de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt met ons contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e-mail (klacht@vivium.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing kunt u zich per post wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35, 1000 Brussel), telefonisch (02/547.58.71) of via e-mail (info@ombudsman-insurance.be).

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen. Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met uw makelaar. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.