Sparen en beleggen bij Vivium: ontdek alle mogelijkheden!
Bouw aan uw financiele toekomst met Vivium en uw makelaar
Bouwen aan een zorgeloze toekomst, begint met het opstellen van een financieel plan. Voor unieke spaar- beleggingsoplossingen kan u rekenen op Vivium. Uw makelaar helpt u bij het opstellen van een plan op maat.
Waarom sparen en beleggen bij Vivium?
Sparen of beleggen?
Sparen is verstandig, maar het rendement van een spaarrekening is op lange termijn niet optimaal. U kunt uw rendement verhogen dankzij een beleggingsportefeuille die past bij uw wensen en risicoprofiel.
Waarom een makelaar?
Beleggen is een belangrijke beslissing die u niet alleen hoeft te nemen. Uw makelaar is uw persoonlijke expert, een vertrouwenspersoon die uw situatie kent en oplossingen op maat voorstelt in elke fase van uw leven.
Beleggen via een verzekering?
Jazeker, dat is perfect mogelijk! Een beleggingsverzekering biedt heel wat troeven. Kies bijvoorbeeld zelf een begunstigde, die het bedrag van de investering ontvangt.
Tijdelijke actie:
2% extra boven op uw inleg, tot max. 2.000 euro
Investeer 10.000 euro of meer en Vivium voegt een bedrag aan uw contract toe dat gelijk is aan 2% van uw inleg, met een maximum van 2.000 euro per contract en per klant.
Actie onder voorwaarden. Geldig van 01/02/2025 tot en met 31/05/2025.
__PRESENT
Onze oplossingen voor uw zorgeloze toekomst
Pensioenopbouw
- Spaar voor later en profiteer vandaag van een belastingvoordeel.
- Een noodzakelijke aanvulling op uw wettelijk pensioen.
- Er zijn verschillende pensioenformules, benut u ze al optimaal?
Sparen en beleggen
- Met een gewaarborgd rendement en/of via fondsen
- Spaar in alle vrijheid voor een financiële buffer, een reis of verbouwing.
- Vanaf 50 euro per maand of 2.500 euro eenmalig
Tijdelijke actie: Krijg 2% extra
Beleggen
- Beleg in een mix van beleggingsfondsen, afgestemd op uw profiel.
- Automatische opvolging door Vivium
- Beschikbaar vanaf 25.000 euro
Tijdelijke actie: 2% extra boven op uw inleg, tot max. 2.000 euro
Investeer 10.000 euro of meer en Vivium voegt een bedrag aan uw contract toe dat gelijk is aan 2% van uw inleg, met een maximum van 2.000 euro per contract en per klant.
Actie onder voorwaarden . Geldig van 01/02/2025 tot en met 31/05/2025.
Ontdek wat u kunt verwachten van beleggen met Vivium
1. Kennismaking
De eerste afspraak is een kennismaking en intakegesprek om uw beleggingsdoelen, kennis, ervaring en beleggingsprofiel te bespreken.
2. Voorstel op maat
Op basis van het kennismakingsgesprek stelt uw makelaar een beleggingsportefeuille samen met die past bij uw voorkeuren. Uw makelaar houdt rekening met uw spaardoelen, het type fondsen waarin u wil beleggen, hoeveel risico u wil nemen, de kosten…
3. Starten met beleggen
Uw fondsen zijn gekozen (met of zonder gewaarborgd rendement, etf’s of fondsen). Dan mag u kiezen op welk tempo u wil investeren. Wil u uw inleg spreiden, zodat u geleidelijk belegt over een langere periode? Dat kan met de automatische optie ‘drip feed’.
4. Opvolging tijdens de looptijd van het contract
Wil u later wijzigingen doorvoeren, zoals een fonds toevoegen of verwijderen, een bijkomende premie storten of starten met regelmatige stortingen in uw beleggingsportefeuille? Uw makelaar kan al deze wijzigingen kosteloos doorvoeren.
Belangrijke informatie
Deze webpagina betreft reclame met daarin algemene informatie over de hierboven vermelde levensverzekeringen, ontwikkeld door Vivium, een merk van P&V Verzekeringen, waarop het Belgisch recht van toepassing is. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor de duur aangegeven in de bijzondere voorwaarden. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden, de beheersreglementen en de informatiefiches betreffende de producten aandachtig te lezen vóór de onderschrijving door te klikken op de respectievelijke productnamen in de toelichting hierboven. We lichten hier onder meer de belangrijkste risico’s, de kosten en taksen, de beleggingsdoelstelling en het rendement verder toe. Alle informatie is beschikbaar op de website www.vivium.be of op eenvoudig verzoek bij uw makelaar.
Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met uw Vivium-makelaar, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Deze zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van Vivium die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Wij zullen de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt met ons contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e-mail (klacht@vivium.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing kunt u zich per post wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35, 1000 Brussel), telefonisch (02/547.58.71) of via e-mail (info@ombudsman-insurance.be).
Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen. Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met uw makelaar. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.