Keer terug
Decavi-verzekeringstrofee 2024 voor ons VAPZ en onze Verzekeringsbon
Image of the blog article

Op dinsdag 12 november reikte Decavi, onafhankelijk organisator van opleidingen en evenementen in de verzekeringssector, haar trofeeën uit voor de beste levensverzekeringsproducten van 2024. Vivium viel twee keer in de prijzen: Vivium won een felbegeerde trofee voor beste Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen. Daarnaast werd de Verzekeringsbon bekroond met de trofee voor beste publiciteitscampagne. Ontdek hier meer over de prijzen.

Lees hier het persbericht van Decavi.

Trofee voor Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen

Het Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen werd in 2023 uitgebreid met de mogelijkheid om ook in tak 23 te investeren. Vivium is de eerste verzekeraar die u deze mogelijkheid geeft.

“Het Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen was een klassiek, stabiel en fiscaal interessant product waarin weinig innovatie heeft plaatsgevonden,” licht Wouter Demeulenaere, directeur Business Development Life & EB & Health, toe. “Vivium lanceerde als eerste verzekeraar een geheel nieuwe versie die de voordelen van tak 21 en tak 23 combineert. Daarmee kunt u rekenen op een verzekeraar die dankzij zijn expertise, zekerheid én rendement kan bieden.”

VAPZ: iets voor u?

Het Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen is een fiscaalvriendelijke manier om te sparen voor uw pensioen als zelfstandige via een levensverzekering met een gewaarborgd rendement (tak 21) en/of een rendement dat gekoppeld is aan één beleggingsfonds, het Dynamic Multi Fund (tak 23). Via uw belastingaftrek en uw lagere sociale bijdragen recupereert u een deel van uw bijdragen voor het VAPZ.

Bekijk de infofiche en voorwaarden op de productpagina voor het VAPZ.

Trofee beste publiciteitscampagne Verzekeringsbon

De Verzekeringsbon werd in augustus gelanceerd met een aantrekkelijk rendement. De Verzekeringsbon is een tak 21-levensverzekering met een vaste intrestvoet voor acht jaar. Daardoor weet u van tevoren welk bedrag u aan het einde van de looptijd gespaard heeft. De actuele intrestvoet, infofiche en voorwaarden vindt u terug op de productpagina van de Verzekeringsbon.

Bij de lancering van hoorde een nationale mediacampagne, die bij de jury in het oog sprong.

Véronique D’haese, Commercieel Directeur Vivium, vertelt waarom de campagne er voor de Decavi-juryleden uitsprong: “Onze campagne voor de Verzekeringsbon van Vivium onderscheidt zich door de eenvoudige, maar scherpe woordspeling in het woord ‘Verzekeringsbon’. Met deze creatieve benadering versterken we de identiteit van ons merk (‘Zeker van elkaar’). Daarnaast benadrukken we de veiligheid en betrouwbaarheid van ons product, wat essentieel is voor de klanten. Dankzij deze aanpak zijn we erin geslaagd om onze boodschap duidelijk over te brengen en ons te onderscheiden in een sterk ingepalmd communicatiemoment rond dit aanbod.”

Meer weten?

Bent u geïnteresseerd in de pensioenoplossingen voor zelfstandigen, de Verzekeringsbon of andere producten van Vivium? Neem contact op met uw makelaar, die vertelt u er graag alles over.

De Decavi-levensverzekeringstrofeeën werden gepubliceerd op 12 november op www.decavi.be.

Meest gelezen