Klantenzone - MyVivium
MyVivium: uw persoonlijke klantenzone
Uw verzekeringen, altijd bij de hand.
- Bekijk het meest recente overzicht van uw verzekeringen
- Krijg inzicht in uw dekkingen en van welke bescherming u geniet
- Raadpleeg uw huidig gespaard en belegd kapitaal
- Pas uw persoonlijke gegevens zelf aan
Bent u als werknemer aangesloten bij een groepsverzekering? Alle info over de groepsverzekering die uw werkgever voor u heeft afgesloten, vindt u terug via MijnGroepsverzekering.
Ontdek uw persoonlijke klantenzone
Benieuwd naar de voordelen van uw klantenzone? Ontdek ze in de video.
24/7 bij de hand
Uw verzekeringen altijd
binnen handbereik.
Veilig en digitaal
Voor uw gemoedsrust
in het digitale tijdperk.
Persoonlijk
Uw verzekeringen
op één plek.
Duurzaam
Samen het papierverbruik
verminderen.
Dit vindt u in MyVivium
Een overzicht van uw verzekeringen
Bekijk uw verzekeringen in uw persoonlijke klantenzone MyVivium. U vindt er een overzicht van uw bescherming en dekkingen. Goed voor uw gemoedsrust!
Beheer uw persoonlijke gegevens
Hou uw gegevens zelf up-to-date. Zo profiteert u van een optimale service en ontvangt u onze berichten op het juiste e-mailadres.
Uw documenten online
Ontvang belangrijke documenten, waaronder fiscale certificaten en jaaroverzichten, op een veilige en makkelijke manier. Uw beveiligde klantenzone zorgt ervoor dat uw belangrijke informatie altijd binnen handbereik is, zonder tijd te verliezen.
Contact met uw makelaar
Nooit meer zoeken naar de juiste contactgegevens, want via uw klantenzone neemt u snel contact op met uw makelaar. Zo vraagt u moeiteloos om hulp, advies of bijstand wanneer het nodig is.
Uw makelaar
Ontdek het beste van twee werelden: digitaal en persoonlijke service. In uw klantenzone staat uw makelaar paraat als u vragen hebt of advies nodig hebt. Door de mogelijkheid om uw makelaar rechtstreeks via de klantenzone te contacteren, profiteert u van het gemak van online service én de persoonlijke ondersteuning die u gewend bent.
- Uw persoonlijk aanspreekpunt en luisterend oor
- Deskundig advies op maat
- Staat altijd voor u klaar
Veelgestelde vragen
Voor wie is MyVivium bestemd?
Bent u klant bij Vivium met een verzekering op het gebied van gezin, woning, mobiliteit, sparen of beleggen?
In MyVivium kunt u:
- Het meest recente overzicht van uw verzekeringen bekijken.
- Inzicht krijgen in uw dekkingen en zien van welke bescherming u geniet.
- Uw huidige gespaarde en belegde kapitaal raadplegen.
MyVivium wordt voortdurend bijgewerkt, dus aarzel niet om regelmatig een kijkje te nemen.
Hoe kan ik inloggen op MyVivium?
Er zijn 3 manieren om verbinding te maken:
- Via itsme: u heeft de itsme-app op uw smartphone nodig en een itsme-account.
- Via eID: u heeft een Belgische elektronische identiteitskaart en een eID-kaartlezer nodig.
- Via uw persoonlijke gegevens: de eerste keer registreert u zich met uw contractnummer en een activeringscode die u per post ontvangt. Voor elke volgende verbinding ontvangt u een code via SMS.
Hoe registreer en log ik in via itsme?
- Installeer de itsme-app op uw smartphone en maak een account aan. Voor meer informatie, bezoek de itsme-website.
- Kies op het identificatiescherm van MyVivium voor itsme als uw verbindingsmethode. U wordt doorgestuurd naar de itsme-website.
- Voer uw telefoonnummer in (dat gekoppeld is aan uw itsme-account) en klik op "Send".
- Open de itsme-app op uw smartphone en volg de instructies.
- Als uw registratie is voltooid, wordt u doorgestuurd naar MyVivium.
- Als er geen e-mailadres aan uw itsme-account is gekoppeld, moet u dit eerst invoeren en mogelijk bevestigen via een verificatie-e-mail.
Vragen over uw contracten?
Vragen over MyVivium?
Contacteer onze klantendienst via 02/406.87.09
of myvivium@vivium.be